TASIA – moj hobi











{decembar 9, 2008}   Pada sneg ….

Ovo sam uradila jako davno ali me vecerasnji sneg koji pada podseti ….

radbr15

tasia says:

Deda hvala mnogo …. i ja tebi i tvojoj familiji zelim srecnu Novu Godinu i na prvom mestu zdravlje ….
P.S. Ne mogu vec danima da otvorim tvoj sajt , ne znam da li je nesto kod mene ili … 😦

Sviđa mi se



Deda says:

Tebi i tvojoj porodici sve najlepse za Novu godinu zeli Deda !
Puno zdravlja srece i svega neceg lepog !!!

Sviđa mi se



Ostavite odgovor

et cetera
